PASDIORA, D. Návrh komunikačního mixu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Jedná se o zdařilou práci, a to jak při hodnocení zaměření a provedení výzkumů, tak doporučení. Pro obhajobu nabízím tyto otázky: V souvislosti s návrhem rádiového spotu (str. 75) uvádíte: "Rádio je dobrou volbou rozšiřování povědomí o firmě, jelikož je poslouchá mnnoho lidí .... Investice do této formy reklamy je přínosná" a argumentujete zde tím, že navrhovaný počet opakování spotu je "optimálně 3 krát denně". Z čeho vychází tyto Vaše úvahy? Jak lze zhodnotit dopad rozhlasové reklamy? Jaký výsledek od této reklamy očekáváte a jak byste jej doložil majitelům servisu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Cíle práce jsou jasně formulované, zaměření na komunikační mix firmy je v celém rozsahu práce konzistentně dodržované, cíle považuji za splněné. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Autor použil vhodné metody analýz, analýzy samotné jsou zaměřené a provedené takovým způsobem, že poskytují plastický obraz fungování trhu s automobily s přesahem nejen do oblasti regionu SM, ale mnohdy s platností pro celou republiku. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | Autor předložil řadu návrhů - jejich přednost vidím v tom, že jsou zaměřené na specifická opatření, která může daný servis realizovat a že jsou dotažené do podstatných souvislostí (finance, organizační příprava, načasování). | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Bez připomínek | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Bez připomínek |
Návrh komunikačního mixu firmy. Téma, které nabírá v současnosti na důležitosti. Komunikace směrem k zákazníkovi, jeho informovanost o zboží či službách, které firma nabízí, patří, při současné ekonomické situaci trhu, k zásadním otázkám, kterým společnosti musejí věnovat pozornost. Pan Daniel Pasdiora ve své BP pochopil důležitost znalosti vstupů ovlivňujících fungování společnosti. Použil pro svou práci standartně využívané analýzy. Tyto teoreticky výborně definoval , posléze naplnil konkrétní vstupními daty a vyhodnotil . Oceňuji přehlednost (strukturování) celé BP, přesnost při vymezování (definování) jednotlivých pojmů, použité citace. Za důležitou považuji i vyváženost teoretické části a konkrétního návrhu řešení. Množství a rozmanitost návrhů pro komunikaci a zviditelnění firmy je více než dostačující. Tato bakalářská práce není o mentorování pouček, ale je z ní na první pohled zřejmé, že autor má o problematiku zájem, věnoval ji dostatečné úsilí, zaměřil se na získávaní informací z různých zdrojů. Jako podnětné spatřuji také zařazení aktualizovaných informací Českého statistického úřadu. Z návrhu řešení je patrno, že autor této BP zná prostředí automobilového průmyslu. Jeho návrhy jsou kreativní, podrobně vypracovány, finančně i časově detailně navrženy. Bude-li mít společnost Rely servis, s.r.o. zájem, jsou pro ni (s minimálními úpravami) zcela jistě využitelny. Celá BP je velmi vhodně doplněna grafy, tabulkami, obrázky. Bakalářská práce je dle mého názoru čtivá a pochopitelná jak pro odbornou tak i pro laickou veřejnost. Cílem BP bylo navrhnout strategii firmy v oblasti komunikace směrem k zákazníkovi, zviditelnit autosalon Hyundai-Rely v Ostravě. Z mého pohledu jsou navrhovaná řešení v BP pana Pasdiory zajímavá, v praxi realizovatelná a cíl práce je splněn. Navrhuji bakalářskou práci k obhajobě a hodnotím “výborně”.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 72391