TREBICHALSKÝ, L. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Při zpracování autor prokazoval znalosti analyzovaného podniku a jeho prostředí. Práce vychází ze standardní struktury a je vhodně doplněna o ilustrativní obrázky, které napomáhají přesnější představě o daném tématu. Autor zde prokazuje svoji schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. Vstupy práce mohou pro analyzovanou společnost zajímavé. Předložené návrhy pak vycházejí ze znalostí autora a výsledků analýz a ukazují možnosti pro doplnění marketingově komunikačních nástrojů. Jsou prakticky realizovatelné a směřují k naplnění cílů ze zadání práce.         OTÁZKA K OBHAJOBĚ: 1) Jaký USP (Unique selling proposition) byste doporučoval při komunikaci zařízení pro nové možné návštěvníky?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Výstupy práce směřují k naplnění cílů stanovených v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V práci je využito standardního postupu i metod. 
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. 
Praktická využitelnost výsledků C Výsledky práce jsou prakticky využitelné jak v podobě výstupů z analýz, tak i z pohledu na využitelnost a jednoduchost realizace předložených návrhů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce vychází ze standardní, logické struktury a autorní v ní využívá vhodné terminologie. Jeho vyjadřování je na dobré jazykové úrovni. 
Práce s informačními zdroji, včetně citací B V práci je využito adekvátních zdrojů informací, které jsou vhodně citovány i uvedeny v seznamu literatury. V systému theses.cz je hlášena celková shoda "Podobnosti se všemi nalezenými dokumenty100 %". Nejvyšší z toho je pak u jednoho dokumentu 97 %. Tento dokument je pak autorova odevzdaná nesprávná verze, která byla z odevzdávacího systému odstraněna/nahrazena novou verzí (osobně jsem možnost nového vložení zpřístupnil). Další nejvyšší míra shody je 1,8 %, tudíž práci nelze považovat za plagiát.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Bednářová, Markéta

Práce je zpracovaná uspokojivě. Některé části práce na mě působí nedokončeně, respektivě nedopracovaně. V rámci souhrnu analýz je využit pouze text, což nepůsobí tak přehledně, jako například tabulka. Malé výhrady mám i ke zdrojům u titulků obrázků/tabulek, kdy jsou místo řádné citace využity hypertextové odkazy. Celkově práci doporučuji k obhajobě a navrhuji D - uspokojivě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovené cíle práce byly splněny.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Výhrady mám k některým částem práce, kde bych osobně postupovala jinak. Ovšem i přesto je zvolený postup uspokojivý a jsou využité adekvátní metody.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor práce je schopný interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry dobře.
Praktická využitelnost výsledků D Dosažené výsledky jsou prakticky využitelné, ovšem v některých případech by bylo vhodné je lépe dopracovat.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Ke struktuře práce mám pár výhrad. Např. autor práce v rámci kapitoly 2.2 hodnotí marketignovou komunikaci v místě prodeje. Dle mého názoru tato kapitola by mohla být součástí následující kapitoly 2.3 Analýza komunikačního mixu. V rámci souhrnu analýz bych též využila souhrn za pomocí tabulky, abych více zdůraznila zjištěné nedostatky a silné stránky společnosti. Přece jen samotný text není tolik přehledný. Použitá terminologie i odborná jazyková úroveň je na dobré úrovni.
Práce s informačními zdroji C Práce s informačními zdroji je dobrá. Mám výhradu v rámci citací u titulků obrázků, kdy je využit hypertoxtový odkaz stránky a není uveden rok.
Navrhovaná známka
D

Otázky

eVSKP id 151930