PADRTA, L. Marketingový mix společnosti "Purlive s.r.o." [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autor od samotného počátku projevoval zájem o psaní práce i o zvolenou problematiku. V práci prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. Analytická i návrhová část by si zasloužila podrobnější rozpracování. Analytická např. v oblasti zákazníků a potenciálu trhu. Návrhová část pak působí spíše obecněji. V práci bylo také vhodné podrobněji vyjádřit finanční hledisko spojené s realizací návrhů a jejich přínosy pro analyzovanou společnost. Otázka k obhajobě: 1) Jaký typ zákazníků skýtá pro společnost podle Vás největší potenciál a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V práci bylo vhodné doplnit o podrobnější popis možných zákazníků a potenciálu trhu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D Návrhy bylo vhodné konkrétněji rozpracovat. V podobě v jaké jsou působí obecně. Dále bylo vhodné rozepsat finanční i nefinanční přínosy pro společnost.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Při kompletaci práce autorovi "uteklo" formátování - Formátování v práci není jednotné.
Práce s informačními zdroji, včetně citací D v teoretické části práce jsou citace umístěny tak, že to místy působí, že je autor zapomněl včlenit ke konkrétní části.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Kuchař, Marek

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 85679