LÁSKA, S. Vytvoření interaktivních výukových pomůcek z oblasti počítačové přípravy dokumentu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.
Student splnil zadání v minimální možné míře (dva applety, druhý velmi jednoduchý). Student se v letním semestru na dlouhou dobu odmlčel. Musím však pochválit, že student samostatně provedl výpočty v geometrických modelech. Rovněž realizace appletu "sazební obrazec" je nakonec zdařilá a odpovídá mé představě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 45/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | E | 10/20 | |
Formální zpracování práce | C | 15/20 | |
Využití literatury | B | 8/10 |
Student se zabýval studiem různých metod pro konstrukci sazebního obrazce. Popis konstrukce obrazce pomocí kružnice je popsán nepřehledně. Pro lepší pochopení by bylo vhodné zařadit barevné označení popisovaných čar. Stejně tak konstrukce optického středu je zobrazena pouze na obrázcích, chybí jakýkoliv vysvětlující popis. Samotná aplikace sazebního obrazce je zdařilá, pouze bych vytkla nesprávné nastavení posunu kurzoru při použití tlačítka TAB. Také je malinko zavádějící nutnost zadávat vlastní rozměry stránky tak, aby tyto rozměry odpovídaly dvojstraně. U druhého appletu pak chybí jakákoliv možnost změnit rozměry stránky. Po formální stránce lze vytknout nesjednocené číslování obrázků a rovnic na začátku práce a několik překlepů.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 | |
Odborná úroveň práce | C | 38/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 16/20 |
eVSKP id 40322