KNEBLOVÁ, J. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Otázky k obhajobě: 1) V návrhové části vyčíslujete náklady na realizaci návrhů. Znamená to, že podnikatelka jako živnostník vede podvojné účetnictví? 2) Myslíte si, že pro vytvoření internetového obchodu bude částka 10 200 Kč dostačující. Měl by být internetový obchod provázán s IS podniku a účetním SW včetně skladové evidence? 3) Z čeho jste vycházela při stanovení výše nákladů na realizaci?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Studentka Jana Kneblová si za svůj cíl práce určila nový marketingový mix v podniku Knebl Hosiery. V teoretické části slečna Kneblová obsáhlým způsobem zachytila problematiku daného oboru. Díky provedenému dotazníkovému výzkumu a analýze současného marketingového mixu nasbírala dostatek dat, která jí posloužila v její práci. Dobře je zpracován způsob vyhodnocení dotazníku a je dobrým východiskem pro návrhy ze strany studentky. Doporučení, které studentka ve své práci zmiňuje, jsou logickým vyústěním dotazníkového šetření mezi zákazníky a jsou dobře aplikovatelné v praxi. Vysoce hodnotím to, že o některých doporučeních firma již reálně uvažuje a budou s vysokou pravděpodobností začleněny do firemní praxe. Cíl práce považuji za splněný.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 66321