TAKÁCS, J. Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Kruntorádová, Markéta

U obhajoby navrhuji zodpovězení následující otázky: V práci neuvádíte harmonogram realizace Vámi navrhované změny. Budete tuto změnu ve své společnosti realizovat? V jaké časovém horizontu? A jaké kroky bude nutné provést?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C Navrhované řešení po odborné stránce napřínáší nový pohled na danou problematiku. Je zde použita standartní metoda vývojového diagramu.
Přínos a praktické využití návrhu B Jelikož studen zpracovával bakalářskou práci na svou vlastní firmu, které je na trhu necelý rok, shledávám jako hlavní přínos vytvoření systematické přístupu k vytváření marketingových řešení ve společnosti. Což usnadní organizaci práce v samotné společnosti a zároveň umožní společnosti lépe svým zákazníkům objasnit problematiku marketingového řešení.
Iniciativa a samostatnost při zpracování C Student vykázal snahu a iniciativu až v posledním období před odevzdáním bakalářské práce. Na druhou stranu prokázal samostatnost a schopnost systematického přístupu k práci.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 D Práce vykazuje menší rozsah zdrojů monografické literatury. Seznam literatury je zpracován dle normy. Dále jsou drobné nedostatky v uvedených citacích a to hlavně ve slovníku pojmů, kde u některých výrazů chybí odkaz na zdroj.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C Po formální stránce práce vykazuje častečné nedostatky jako např. nejednotný styl v obsahu práce apod.
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C Teoretická část práce obsahuje dostatek informací o marketingu. V názvu práce se vyskytuje slovo projet, tudíž teoretická část práce by také mělo obsahovat kapitolu týkající teoretických východisek projektu.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C Analytická část práce je zpracována pouze z pohledu firmy, tzn. jsou zde rozebrány konkrétní marketingové projekty dané společnosti, ze kterých potom vychází obecný návrh podoby marketingového řešení, které bude společnost svým zákazníkům nabízet. Z hlediska rozsahu a zaměření práce nebyly použity analýzy obecného a oborového okolí.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování D
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce D Práce postrádá oborovou analýzu a jasné souhrnné závěry z analýz (např. SWOT)
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Obtížnost a správnost řešení C
Přínos a praktické využití návrhu D
Odborná jazyková úrověň B
Písemná a grafická úprava A
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 40218