NOVÁKOVÁ, A. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření on-line marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem. Autorka použila relevantní metody pro sběr dat. Pro analýzu a zpracování dat byly použity vhodné statistické metody. Nicméně u SWOT analýzy by byl vhodný detailnější popis a shrnutí jednotlivých kvadrantů. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována a obsahují finanční rámec, časový harmonogram, personální zajištění, analýzu rizik, což umožňuje dobrou implementaci do praxe. Analýza rizik však obsahuje některá rizika, které nesouvisí s implementací návrhů (X2 a X3). Dále návrhy na eliminaci rizik by měly být propracovanější a smysluplné. Z tohoto důvodu by bylo přínosné, aby analýza rizik byla konzultována s příslušnými pracovníky z podniku. Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni. Některé tabulky zasahují příliš do pravého okraje (tab. č. 3 a 6). Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Jaký dopad bude mít nemoc Covid-19 na budoucí výkon podniku?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Dle mého názoru byly cíle zadání bakalářské práce naplněny. Autorka prokázala teoretické znalosti v dané oblasti, stejně tak i orientaci v odborných pramenech. V rámci analytické části dobře zmapovala současný stav firmy MILAN NOVÁK a s využitím dotazníkového šetření a dalších analytických metod získala a vyhodnotila validní data o předmětné společnosti. V závěru pak získané informace využila k formulování několika opatření, které by mohly vést ke zlepšení on-line marketingové komunikace firmy. Je pozitivní, že se v této fázi zabývá i ekonomickou náročností navrhovaných opatření, které tak nezůstanou za hranou finančních možností firmy MILAN NOVÁK.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 125648