MIKULKOVÁ, V. Vzdělávání vrcholového vedení firmy se zaměřením na „soft skills“ a působení v týmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Jde o zdařilou práci zaměřenou na poměrně obtížné téma. Má potenciál pro reálné využití a pokud bude v zájmu společnosti dané téma řešit, může na práci velmi dobře navázat.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | C | Návrhová část se opírá o hodnocení vzdělávacích nabídek různých firem. Bylo by vhodné lépe vymezit východiska návrhu i zvolený přístup k řešení. Návrh obsahuje rovněž i základní plán toho kdy a kdy má kurzy absolvovat. Tato část by stejně jako zhodnocení přínosů měla být detailnější. Jasněji mohla být vysvětlena vazba návrhů pro "konkrétní" osoby na závěry "anonymního" šetření. | |
Přínos a praktické využití návrhu | C | Práce vymezuje rámec možného rozvoje vybraných oblastí dovedností. Nabízí pohled na hodnocení současného stavu. Hlavní slabinou je chybějící podrobnější hodnocení přínosů návrhů, které by mohly sloužit jako argumentace k jejich realizaci. | |
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | Samostatný a iniciativní přístup. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | Práce s literaturou odpovídá požadavkům. Nedostatky jsou minimální. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | Práce obsahuje gramatické chyby. | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | C | Cíle a metodický přístup jsou vymezeny v úvodu - vhodnější formou by bylo jejich detailnější vymezení v samostatné kapitole. | |
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | Teoretická část dostatečným způsobem charakterizuje potřebná východiska. | |
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B | Analytická část se primárně opírá o dotazníkové šetření. Celkový souhrn problému mohl být zpracován jasněji. |
eVSKP id 54493