CIMBALNÍKOVÁ, E. Návrh komunikačního mixu vybrané události v cestovním ruchu – Festival otevřených sklepů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Světlík, Jaroslav

Excelent work which lies significantly above the average standard of diploma theses both in it's content and form. Questions: 1. Can You define fundamental communication objectives of proposed communication campaign? 2. How would You asses effectiveness of proposed communication campaign?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Chlebovský, Vít

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování B
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce B
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos a praktické využití návrhu A
Odborná jazyková úrověň A
Písemná a grafická úprava A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 32612