ANSORGEOVÁ, T. Návrh marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace zvolené značky, pod kterou podnikají dva podnikatelské subjekty. Postup řešení odpovídá zvolenému tématu práce. Studentka popsala podnikatelské subjekty a současný stav jejich nástrojů marketingové komunikace se zaměřením zejména na online komunikaci. Výsledky shrnula a na základě zjištěných problémů uvedla návrhy pro zlepšení komunikace s ohledem na zvýšení celkového povědomí o brandu, pod kterým společnosti vystupují. Práce je prakticky zaměřena a návrhy průběžně realizovány. Závěrečná práce je zpracována vyčerpávajícím způsobem na vysoké úrovni a nejsou v ní žádné nedostatky. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Která z Vámi navrhovaných změn doposud nebyla realizována? Je některý z návrhů, které realizovány nebudou? 2) Jaký by měl být následující postup z pohledu soustavného zvyšování povědomí o brandu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Naše firma podniká v oboru retailu už přes 15 let, já osobně mám s podnikáním zkušenosti mnohem delší. Dosahujeme každoročně tržeb v řádu desítek milionů korun, prodáme ročně přes 1200 kol v průměrné ceně o cca 500% nad celostátním průměrem. Proto musím přiznat, že jsme k práci studentky Ansorgeové přistupovali poněkud rezervovaně. Upřímně nás překvapilo, že se práce i samotné konzultace staly pro nás významnou inspirací. Vlastní hodnocení práce bych rozdělil takto: Teoretickou část hodnotím jako výbornou, studentka se správně zorientovala v extrémně široké škále zdrojů a vybrala ty relevantní. Zvlášť bych vyzvedl její pozornost reklamě internetové a sociálním sítím, která se jeví být v posledních letech zcela klíčovou. Analytická část je dle mého názoru zpracována skutečně kvalitně, obsahuje řadu zajímavých pohledů a je z ní jasně vidět, jak velké množství času jí studentka věnovala. Už samotná analytická část pro nás byla velmi podnětná a využili jsme ji jak při plánování kampaně na rok 2018, tak i provedení některých konkrétních kroků, například při úpravě webu. Řada zajímavých myšlenek byla obsažena i v části návrhové. I zde bych vytkl nanejvýš jen nepodstatné drobnosti - například doporučení na všeobecný e-mailing o námi pořádaných silničních závodech není úplně vhodný, protože jde o velmi specifickou akci pro netypickou cílovou skupinu. Práce byla pro naši firmu velmi milým překvapením a přinesla nám významné množství reálně využitelných podnětů. Část z nich jsme již dokonce uvedli do praxe, o jiných uvažujeme. Závěrem tedy mohu konstatovat, že práci rozhodně doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A | ||
Splnění stanovených cílů | A |
eVSKP id 110738