SLEBODNÍK, M. Návrh a implementace vzdělávacího softwaru pro reklamní agenturu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Dydowicz, Petr

Cílem práce bylo navrhnout a implementovat vzdělávací software pro personalisty. V analytické části používá autor analytickou metodu marketingového mixu 4P, pomoci níž zkoumá marketingovou strategii firmy. Posléze firmu podrobuje analýza SWOT a infrastrukturu ICT metodou HOS8. V závěru kapitoly opět nasazuje analytickou metodu SWOT, tentokrát na nabídnuté služby. Výsledky všech analýz vyhodnocuje a stanovuje dílčí závěry z této analytické kapitoly. V návrhové části vhodně využívá prostředky datového i funkčního modelování, detailně popisuje funkcionalitu aplikace. Na závěr kapitoly představuje závěry z ekonomického zhodnocení, předkládá přínosy práce i s výhledem do budoucna. Práce je komplexní, bez zjevných obsahových, či formálních chyb.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Novák, Lukáš

Jaké jsou ekonomické přínosy navrženého řešení?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 118473