SLEBODNÍK, M. Návrh a implementace vzdělávacího softwaru pro reklamní agenturu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Cílem práce bylo navrhnout a implementovat vzdělávací software pro personalisty. V analytické části používá autor analytickou metodu marketingového mixu 4P, pomoci níž zkoumá marketingovou strategii firmy. Posléze firmu podrobuje analýza SWOT a infrastrukturu ICT metodou HOS8. V závěru kapitoly opět nasazuje analytickou metodu SWOT, tentokrát na nabídnuté služby. Výsledky všech analýz vyhodnocuje a stanovuje dílčí závěry z této analytické kapitoly. V návrhové části vhodně využívá prostředky datového i funkčního modelování, detailně popisuje funkcionalitu aplikace. Na závěr kapitoly představuje závěry z ekonomického zhodnocení, předkládá přínosy práce i s výhledem do budoucna. Práce je komplexní, bez zjevných obsahových, či formálních chyb.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Jaké jsou ekonomické přínosy navrženého řešení?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 118473