SKOČÍK, M. Internetový marketing [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Němcová, Zuzana

Práce byla vypracována v souladu se zadáním, představuje homogenní a vyvážený celek, její cíl byl splněn. Teoretická část jinak obsahuje všechna relevantní témata, autorovi se podařilo je prezentovat ve vzájemné provázanosti. Diplomovou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Novák, Jiří

Práce je strukturována podle zadání – obsahuje teoretickou část, ze které autor následně vychází v praktické části. Praktická část má tedy teoretický základ v práci popsaný. Teorie ovšem pouze shrnuje některé dosavadní znalosti z oblasti internetového marketingu. Přínosem práce je především praktické provedení návrhové části. Autor vhodně obsáhl nedostatky a možnosti zlepšení internetového obchodu v analytické části. Toto zlepšení se pak pokusil ověřit samotným provedením návrhů. Autor vše zakončuje výsledky z jednotlivých forem propagace a také uvádí opatření, které musel při praxi použít. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 72281