SKOČÍK, M. Internetový marketing [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Práce byla vypracována v souladu se zadáním, představuje homogenní a vyvážený celek, její cíl byl splněn. Teoretická část jinak obsahuje všechna relevantní témata, autorovi se podařilo je prezentovat ve vzájemné provázanosti. Diplomovou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce je strukturována podle zadání – obsahuje teoretickou část, ze které autor následně vychází v praktické části. Praktická část má tedy teoretický základ v práci popsaný. Teorie ovšem pouze shrnuje některé dosavadní znalosti z oblasti internetového marketingu. Přínosem práce je především praktické provedení návrhové části. Autor vhodně obsáhl nedostatky a možnosti zlepšení internetového obchodu v analytické části. Toto zlepšení se pak pokusil ověřit samotným provedením návrhů. Autor vše zakončuje výsledky z jednotlivých forem propagace a také uvádí opatření, které musel při praxi použít. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 72281