MAZAL, T. Návrh marketingové strategie společnosti vstupující na český trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
I appreciate well performed analysis in the thesis with good result summary. The proposals are well matching outcomes of the analysis. Author is finally comparing several modes of Czech market entry and recommends direct export from Slovakia to Czech market. This makes sense within actual business environment and good infrastructure in those two countries. Question: What you see as a major barrier for the company expansion outside Slovakia and why?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
The thesis is well structured, the author performed thorough analysis in order to provide logical proposals and overall conclusion.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 95161