MOUDRÝ, D. Hra zaměřená na stavění [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2024.
Student pracoval většinu času samostatně. Věděl, co je potřeba udělat a sám si diktoval další cíle. Na konzultacích vždy ukázal posun v před. Ač konzultoval spíše řídčeji, nemám s jeho samostatnou prací žádný problém. Hodnotím známkou A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Informace k zadání | Student si zadání vybral sám. Cílem je návrh a implementace mechanik her, které využívají stavění. Technický rozsah řešení je velký. Zadání dovoluje kreativitu, kterou student využil. | ||
Práce s literaturou | Student si dohledal potřebné zdroje informací. | ||
Aktivita během řešení, konzultace, komunikace | Student konzultoval spíše řídce, ale konzultace příliš nepotřeboval. Pracoval velmi samostatně. Vždy předvedl kus odvedené práce. | ||
Aktivita při dokončování | Student dokončoval svou práci ve spěchu. Obsah technické dokumentace nebyl zkontrolován v příliš velké míře. | ||
Publikační činnost, ocenění | Studentova práce může posloužit jako návod, jak vytvořit mechaniky pro hry s otevřeným světem s možností stavění. A v případě dokončení všech mechanik, může být práce vydána jako samostatná hra. |
Celkově se jedná o nadprůměrnou práci. Realizační část je za mě výborná, avšak textová část je nejspíše dodělávána na poslední chvíli a proto jsou zde některé neduhy. Navrhuji hodnocení stupněm B .
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Náročnost zadání | Zadání hodnotím jako průměrně obtížné. | ||
Rozsah splnění požadavků zadání | Všechny body zadání jsou splněny. | ||
Rozsah technické zprávy | Práce je v obvyklém rozmezí ale inklinuje spíše k dolnímu limitu (~52 normostran). | ||
Prezentační úroveň technické zprávy | 85 | Základní struktura práce je dobrá. V kapitole Koncepce by však šlo oddělit některé části do Implementace a současně v této kapitole některé části vypustit (např. zdroj. kód v obrázku 5.6 nemá moc velkou informační hodnotu). Nicméně celkově je práce v celku dobře pochopitelná neboť je i doplněná o velké množství vysvětlujících schémat, obrázků a diagramů. | |
Formální úprava technické zprávy | 80 | Z pohledu jazykové stránky je práce na dobré úrovni, nalézám zde pouze drobné množství chyb nebo překlepů. Text se čte dobře, až na výjimky v kapitole 5, což je asi způsobeno přílišnými implementačními detaily. V některých místech je taktéž přítomna první osoba jednotného čísla, což působí lehce špatným dojmem. Typograficky je práce taktéž dobře zvládnutá, až na některé drobné chyby. Spousta obrázků není referencována v textu (např. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 4.1, 4.2, ...), citace do literatury se často objevují až za tečkou a nemají jednotný styl. Autor často používá hyper reference na objekty v textu aniž by uvedl zda se jedná o kapitolu, obrázek atd. | |
Práce s literaturou | 70 | Práce cituje celkem 10 zdrojů. Čtyři z nich jsou odborné publikace, jedna studijní opora, jedna baklářská práce a zbytek odkazuje do technických manuálů. Citace jsou v textu umístěny dostatečně. | |
Realizační výstup | 90 | Realizační část je hodně propracovaná. Obsahuje propracované stavění, které umožňuje stavět různé komplexní struktury. Taktéž obsahuje procedurální generování světa a herních zdrojů. Ačkoliv hra ještě není nejspíše plně dotvořená (jak sám tvrdí autor), tak je zde velký potenciál a možná rozšiřitelnost např. o další herní bloky. | |
Využitelnost výsledků | Jedná se o samostatně zkompilovanou aplikaci v prostředí Unity, která implementuje již existující koncepty herních mechanik z podobných her. |
eVSKP id 153417