DOBEŠOVÁ, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem. V práci jsou použity potřebné metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. V analytické části jsou však i některé nedostatky. Například u kalkulace nákladů na zvolený projekt na str. 96 není jasné, zda hodinová mzda na jednotlivé zaměstnance obsahuje veškeré odvody zaměstnavatele. Návrhová část obsahuje časové hledisko, základní finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik. Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni. U některých obrázků by bylo vhodnější vlastní zpracování (č. 3, 9 nebo 12). Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 99 %. Nejvyšší míra podobnosti je potom 98 %. Jedná se však o podobnost s původní verzí diplomové práce nahranou do systému stejnou autorkou. Podobnost s dalším dokumentem je pouhých 1,3 %. Otázka k obhajobě: Jaký návrh považujete na nejdůležitější?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

BA, Adriana Šilarová,

Kladně hodnotím rozsah práce a stylistiku jazyku, kterým je napsána. Množství teorie a citované zdroje k problematice jsou více než dostačující. Metodologie a analýzy využité v praktické části práce jsou přínosné, odpovídají reálné praxi pro stanovování online marketingové komunikace a strategie, hlavní cíl práce byl tedy splněn. Kladně hodnotím rozebrání konkurence. Jako slabší část považuji závěrečnou kapitolu práce, kde se velmi okrajově rozebírá nákladová analýzy modelového produktu, z mého pohledu by měla být více rozpracovaná či od ní mělo být upuštěno a autorka se měla zabývat pouze návratnosti marketingových nákladů a jejich výhodností pomocí zvolené metriky. Nedostatečně jsou zpracovaná též rizika, která jsou obecnějšího charakteru. Celkově však hodnotím diplomovou práci kladně a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 137968