VOŽENÍLKOVÁ, E. Monitorování účasti na sportu a pohybových aktivitách vybrané skupiny obyvatel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Studentka pracovala na zpracování tématu práce aktivně, účastnila se konzultací, pracovala tvořivě se zadanou literaturou a prokázala schopnost samostatné práce. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Autorka se pokusila pomocí dotazníkového šetření o monitorování účasti mládeže na sportovně pohybových aktivitách ve vybraném regionu města Jeseník a na základě vyhodnocení tohoto šetření sestavila návrhy na založení sportovní třídy pro vybranou základní školu. Cíl práce byl splněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | K řešení bakalářského úkolu si autorka zvolila několik metod, které odpovídají zvolenému tématu práce. Využila anketní šetření, rozhovory, analýzu dokumentů a pro další zpracování potom SWOT analýzu. V přílohách autorka přikládá vzory použitých metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Získané výsledky autorka výborně interpretuje, všechny výsledky jsou tabulkově vyhodnoceny i graficky zpracovány a doplněny dostatečným popisem. V závěrech práce autorka popisuje záměr sestavení sportovní třídy na vybrané základní škole v Jeseníku. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výsledky práce lze doporučit i pro jiné regiony nebo jiné školy, kde je nedostatek míst pro sportující mládež. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Formální uspořádání práce odpovídá požadavkům. Použitá terminologie je na vynikající úrovni a odborná jazyková úroveň práce je dostačující pro tento typ práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Autorka čerpala z literárních zdrojů, z internetových odkazů i z potřebných dokumentů, které se týkaly tématu práce. |
Cíl práce byl splněn, autorka předložila návrh na vytvoření sportovní třídy v městě Jeseník na základě monitorování účasti na sportovních aktivitách u žáků 2. stupně základní školy. Práci doložila i podrobnými pravidly pro realizaci sportovní třídy, včetně finanční analýzy náročnosti této změny na základní škole. Práce splňuje požadavky na bakalářskou práci. Doporučuji bakalářskou práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Autorka se zaměřila na monitoring účasti na sportování mládeže ve vybraném regionu Jesenicka a pokusila se na základě tohoto monitoringu navrhnout změnu pro sportovně nadané děti a navrhnout založení sportovní třídy na základní škole. Cíl práce byl splněn, odpovídá zadanému tématu práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Na základě dostupné literatury a studia vybraného regionu sestavila autorka dotazníkové šetření pro děti na druhém stupni základní školy a ze získaných výsledků, které byly tabulkově a graficky vyhodnoceny poté sestavila návrhy na založení sportovní třídy na vybrané škole v městě Jeseník. Při postupu řešení použila SWOT analýzu a návrh na sportovní třídu je doložen podrobnými podmínkami pro její realizaci. V práci postrádám odkazy na zahraniční zkušenosti v této oblasti. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Získané výsledky jsou interpretovány ve formě tabulek a grafického zpracování. Autorka vychází ze současného stavu frekvence pohybových aktivit u mládeže v ČR a navazuje výsledky z dotazníkového šetření. Zjistila, že velké procento dětí staršího školního věku tráví volný čas u počítače, mnozí však zvládají i opakované sportovně pohybové aktivity vícekrát v týdnu. Součástí výzkumného šetření je i monitoring stravovacích návyků a pitného režimu u mládeže ve vybraném regionu. Ve vlastním návrhu řešení se zaměřuje autorka nejen na stanovení podmínek pro přijetí do sportovní třídy, ale i na finanční analýzy vzniku specializované třídy, kde budou pracovat vybraní odborníci. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Navrženou sportovní třídu lze realizovat při inovačním procesu ve změnách struktury základní školy Jeseník včetně finanční analýzy zátěže tohoto produktu. Výsledky práce lze využít i při zakládání sportovní třídy v jiných regionech. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Použitá terminologie odpovídá potřebám bakalářské práce. Výborně je zpracován návrh na zařazení motorických testů do přijímacího řízení, včetně správné tělovýchovné a sportovní terminologie. | |
Práce s informačními zdroji | B | Autorka čerpala z 16 literárních podkladů, 5 dokumentů, 7 internetových zdrojů a práci doplnila i rozhovory s odborníky z regionu Jeseník. V doložených zdrojích chybí současný zahraniční zdroj. |
eVSKP id 80932