HÁNA, J. Výukový laboratorní přípravek pro mikroprocesorovou techniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Zadání je splněno. Diplomant pracoval samostatně a iniciativně. Ve shodě se zadáním navrhl koncepci přípravku pro výuku mikroprocesorové techniky, přípravek vyrobil, oživil a vypracoval výrobní dokumentaci. Zpracoval také vzorové příklady programů pro použití přípravku ve výuce. Přípravek je navržen s jednostranným plošným spojem, takže jej mohou studenti snadno vyrobit pro svou potřebu. Diplomant také prokázal, že je schopen potřebným způsobem pracovat s odbornou literaturou. Z formálního hlediska je práce pečlivě zpracována, s minimem jazykových prohřešků. Dokumentace pro využití přípravku ve výuce určená studentům je však značně rozsáhlá. Pro tento účel bude vhodné zpracovat ještě stručnější verzi, aby ji studenti dokázali zvládnout v přijatelném času.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 48/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | A | 9/10 |
Diplomní práce Bc. Jana Hána je zpracována přehledně. Z textu je zřejmé, že se diplomant dobře seznámil s problematikou mikroprocesorů. To nakonec plyne i z obsáhlého seznamu použité literatury. Myslím si, že i výběr jednotlivých úloh pro výuku mikroprocesorové techniky je velmi vhodný a pokrývá základní úlohy, se kterými každý uživatel mikroprocesorů přijde do styku. V práci je uvedena i rozpiska součástek, dokonce i s jejich cenou. Nikde jsem se ovšem nedozvěděl, jak byly hodnoty uvedených součástek získány, zda byly převzaty z doporučených zapojení, nebo byly diplomantem vypočteny. Po formální stránce je diplomní zpráce zpracována opravdu pečlivě. Na straně druhé musím poznamenat, že z velmi stručného závěru jsem se nedozvěděl, zda byly moduly realizovány a otestovány a také jak dopadlo testování řídících programů. Vlastní závěr práce by si zasloužil více pozornosti. Dokumentaci k použití navrženého zařízení ve výuce není uvedena přímo v práci, ale je ve zvláštní, samostatně svázané příloze. Předložená diplomní práce splňuje zadání. Proto ji doporučuji kj obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 10/10 | |
Odborná úroveň práce | A | 48/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 16/20 |
eVSKP id 31191