HAASOVÁ, V. Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Diplomová práce je zpracována vyčerpávajícím způsobem. Drobné formální nedostatky nesnižují kvalitu práce. Postup řešení založený na důkladné analýze současného stavu vede k dosažení stanoveného cíle. Návrhy jsou podrobně rozpracovány včetně vyjádření předpokládaných nákladů na jejich realizaci. Práci hodnotím jako přínosnou pro podnikatelský subjekt. Otázka k obhajobě: Jaký byste navrhla postup či opatření pro podnikatelský subjekt s ohledem na budoucí kontinuální zlepšování poskytovaných služeb a zvyšování spokojenosti zákazníků?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Stanovený cíl byl naplněn v podobě návrhů na změny jednotlivých nástrojů marketingového mixu 7P, které by měly vést k posílení slabých stránek podnikatelského subjektu a zvýšení spokojenosti zákazníků. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Použité metody zcela odpovídají zvolenému postupu řešení vedoucího ke stanovenému cíli. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Kladně hodnotím hloubku provedené analýzy dat z marketingového průzkumu a vyvozované závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | K lepší praktické využitelnosti bylo vhodné připravit alespoň základní návrh či námět zmiňovaných manuálů pracovních postupů pro jednotlivé pozice. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce splňuje požadavky na formální uspořádání a náležitosti, použitá terminologie i odborná jazyková úroveň odpovídá úrovni diplomové práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Drobné formální nedostatky u některých bibliografických citací zdrojů v Seznamu použitých zdrojů v rámci použitého Harwardského stylu. |
Zpracovaná diplomová práce se zabývá tématem spojenosti zákazníka v oblasti služeb. Toto téma považuji za obtížné na zpracování a oceňuji zejména metodický postup autorky a využití modelu ECSI. Autorka se v práci vyjadřuje korektně, práce neobsahuje závažné gramatické nebo typografické chyby. Z pohledu struktury práce vidím jediný nedostatek ve stručném popisu v kapitole Metody a postup zpracování. Podstatné informace o metodice je tak nutné dohledávat v celé práci. V teoretické části práce autorka pracuje hlavně se základní marketingovou literaturou a různé autory komparuje spíše jen výjimečně. Podstatná z pohledu tématu práce je zejména kapitola 1.6, která je vhodně zpracována. Nerozumím zařazení kapitol 1.4 a 1.5, které popisují metody. Pokud byly tyto metody použity, patří jejich popis spíše do metodiky práce. Praktická část je zpracována na vysoké úrovni a autorka vhodně pracuje se získanými daty. Předložené návrhy jsou konkrétní a vychází ze údajů získaných v analytické části práce. Oceňuji zejména reálnost návrhů a jejich ekonomické zhodnocení. Cíl práce byl naplněn v celém rozsahu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | D |
eVSKP id 91866