HAASOVÁ, V. Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Diplomová práce je zpracována vyčerpávajícím způsobem. Drobné formální nedostatky nesnižují kvalitu práce. Postup řešení založený na důkladné analýze současného stavu vede k dosažení stanoveného cíle. Návrhy jsou podrobně rozpracovány včetně vyjádření předpokládaných nákladů na jejich realizaci. Práci hodnotím jako přínosnou pro podnikatelský subjekt. Otázka k obhajobě: Jaký byste navrhla postup či opatření pro podnikatelský subjekt s ohledem na budoucí kontinuální zlepšování poskytovaných služeb a zvyšování spokojenosti zákazníků?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Stanovený cíl byl naplněn v podobě návrhů na změny jednotlivých nástrojů marketingového mixu 7P, které by měly vést k posílení slabých stránek podnikatelského subjektu a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Použité metody zcela odpovídají zvolenému postupu řešení vedoucího ke stanovenému cíli.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Kladně hodnotím hloubku provedené analýzy dat z marketingového průzkumu a vyvozované závěry.
Praktická využitelnost výsledků B K lepší praktické využitelnosti bylo vhodné připravit alespoň základní návrh či námět zmiňovaných manuálů pracovních postupů pro jednotlivé pozice.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce splňuje požadavky na formální uspořádání a náležitosti, použitá terminologie i odborná jazyková úroveň odpovídá úrovni diplomové práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Drobné formální nedostatky u některých bibliografických citací zdrojů v Seznamu použitých zdrojů v rámci použitého Harwardského stylu.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Dufek,, Ondřej

Zpracovaná diplomová práce se zabývá tématem spojenosti zákazníka v oblasti služeb. Toto téma považuji za obtížné na zpracování a oceňuji zejména metodický postup autorky a využití modelu ECSI. Autorka se v práci vyjadřuje korektně, práce neobsahuje závažné gramatické nebo typografické chyby. Z pohledu struktury práce vidím jediný nedostatek ve stručném popisu v kapitole Metody a postup zpracování. Podstatné informace o metodice je tak nutné dohledávat v celé práci. V teoretické části práce autorka pracuje hlavně se základní marketingovou literaturou a různé autory komparuje spíše jen výjimečně. Podstatná z pohledu tématu práce je zejména kapitola 1.6, která je vhodně zpracována. Nerozumím zařazení kapitol 1.4 a 1.5, které popisují metody. Pokud byly tyto metody použity, patří jejich popis spíše do metodiky práce. Praktická část je zpracována na vysoké úrovni a autorka vhodně pracuje se získanými daty. Předložené návrhy jsou konkrétní a vychází ze údajů získaných v analytické části práce. Oceňuji zejména reálnost návrhů a jejich ekonomické zhodnocení. Cíl práce byl naplněn v celém rozsahu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji D
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 91866