KOVÁČ, K. Webový simulátor městské dopravy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2023.
Práce je sice funkční, ale očekával jsem, že bude hotova dříve a bude otestována, což v textu vůbec není popsané a např., vzhledem k tomu, že se jedná o webový simulátor, nasazena i někde na serveru. Vzhledem k těmto nedostatkům ji hodnotím stupněm D.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Informace k zadání | Cílem práce bylo vytvořit webový simulátor dopravy, který umožní simulaci v určeném území, v tomto případě to bylo cca Brno - střed. Práce byla komplexní a proto ji hodnotím jako spíše náročnější. | ||
Práce s literaturou | Literatura, kterou si student obstarával samostatně, je vhodně zvolena. | ||
Aktivita během řešení, konzultace, komunikace | Student byl při řešení práce průměrně aktivní a na konzultace docházel připraven. | ||
Aktivita při dokončování | I přes studentovy celkem pravidelné konzultace byla práce dost dodělávána na poslední chvíli a text moc konzultován nebyl. | ||
Publikační činnost, ocenění | - |
Jde o funkční a dobře zdokumentované dílo. Chybějící vyhodnocení v textu práce doporučuji prezentovat v rámci obhajoby.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Náročnost zadání | |||
Rozsah splnění požadavků zadání | |||
Rozsah technické zprávy | 43 stran v LaTeXu. | ||
Prezentační úroveň technické zprávy | 60 | Technická zpráva má jasnou strukturu, je psána jasně a srozumitelně. Ale není popsáno testování a ověření funkčnosti. Vzhledem ke kvalitnímu zpracování ostatních částí to vypadá na časovou tíseň před odevzdáním. | |
Formální úprava technické zprávy | 90 | Typograficky je technická zpráva kvalitní, jazykově také (až na několik drobných překlepů). | |
Práce s literaturou | 90 | Práce se opírá o relevantní zdroje. Tyto jsou řádně citovány a vlastní přínos autora je jasně patrný. | |
Realizační výstup | 75 | Realizační výstup byl demonstrován a je plně funkční, v souladu s dokumentací. Webové rozhraní slouží k zadání základních parametrů spuštění simulace a následně k vizualizaci dopravy. Uvítal bych ale možnost definovat další parametry simulace z webového rozhraní, jako je definování geografické oblasti, chování agentů (řidičů, semaforů apod.). | |
Využitelnost výsledků | Jde o originální implementaci simulátoru, která se opírá o využití známých principů a účelně využívá kvalitní dostupné technologie. Toto dílo má význam pro výukové účely, ale může být využito i jako podpůrný nástroj pro výzkum v oblasti simulace a řízení dopravy. |
eVSKP id 147929