PAVLICOVÁ, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Hlavní a dílčí cíle byly naplněny. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná opatření jsou zpracována na dobré úrovni. Návrhová část obsahuje časové hledisko, základní finanční rámec, personální zajištění, což umožňuje dobrou implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitostí a struktura práce jsou na dobré úrovni. Některé tabulky jsou rozděleny na dvě strany, což zhoršuje jejich přehlednost. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 18 %. Nejvyšší míra podobnosti je 3,7 %. Otázka k obhajobě: Jaká rizika jsou spojena s implementací navrhovaných řešení?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti on-line marketingové komunikace společnosti Eldomed s.r.o. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentovala jste své návrhy společnosti Eldomed s.r.o.? Pokud ano, jak je na ně nahlíženo a jsou pro společnost realizovatelné? 2. Který z uvedených návrhů má podle Vás pro společnosti největší prioritu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | V práci jsou použity standardní metody, jen anal. zákazníků mohla být pro vybrané cílovky detailnější. Analýze makroprostředí vzhledem k tématu nebyla nutností. V práci mohlo být obsaženo shrnutí jednotlivých analýz, např. analýzy online marketing. komunikace či konkurence. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a jsou praktické. Studentka se zaměřila na popis jejich realizace, včetně zodp. osoby, vyčíslení nákladů, časového harmonogramu a možných přínosů. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce využívá klasického členění na kapitoly a je v souladu se směrnicí. - Úvod mohl být detailnější. - U tabulek/obrázků v textu občas chybí uvedení jejich čísla, např. tab. 9, 25. Práce se nepíše v 1. osobě, viz str. 76-77. | |
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 143216