PAVLICOVÁ, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Hlavní a dílčí cíle byly naplněny. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná opatření jsou zpracována na dobré úrovni. Návrhová část obsahuje časové hledisko, základní finanční rámec, personální zajištění, což umožňuje dobrou implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitostí a struktura práce jsou na dobré úrovni. Některé tabulky jsou rozděleny na dvě strany, což zhoršuje jejich přehlednost. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 18 %. Nejvyšší míra podobnosti je 3,7 %. Otázka k obhajobě: Jaká rizika jsou spojena s implementací navrhovaných řešení?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti on-line marketingové komunikace společnosti Eldomed s.r.o. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentovala jste své návrhy společnosti Eldomed s.r.o.? Pokud ano, jak je na ně nahlíženo a jsou pro společnost realizovatelné? 2. Který z uvedených návrhů má podle Vás pro společnosti největší prioritu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V práci jsou použity standardní metody, jen anal. zákazníků mohla být pro vybrané cílovky detailnější. Analýze makroprostředí vzhledem k tématu nebyla nutností. V práci mohlo být obsaženo shrnutí jednotlivých analýz, např. analýzy online marketing. komunikace či konkurence.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a jsou praktické. Studentka se zaměřila na popis jejich realizace, včetně zodp. osoby, vyčíslení nákladů, časového harmonogramu a možných přínosů.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce využívá klasického členění na kapitoly a je v souladu se směrnicí. - Úvod mohl být detailnější. - U tabulek/obrázků v textu občas chybí uvedení jejich čísla, např. tab. 9, 25. Práce se nepíše v 1. osobě, viz str. 76-77.
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

eVSKP id 143216