HOJECKÁ, H. Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Otázka: Jaký druh marketingové komunikace byste vybrané firmě doporučila pro uvádění nových produktů na trh? (v návaznosti na s. 44 v bakalářské práci - slabé stránky SWOT analýzy)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce je na dobré úrovni. Autorka využívala teoretické informace nabyté v průběhu studia, které doplnila nastudováním potřebných materiálů. Výsledky dotazníkového průzkumu jsou využitelné pro praxi. Většina návrhů řešení by si zasloužila rozpracování více do detailů z hlediska možného přínosu pro praxi (alespoň na úrovni bodu 3.3.1 Veletrhy a výstavy).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 61144