HOJECKÁ, H. Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Navrátilová, Ludmila

Otázka: Jaký druh marketingové komunikace byste vybrané firmě doporučila pro uvádění nových produktů na trh? (v návaznosti na s. 44 v bakalářské práci - slabé stránky SWOT analýzy)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Souček, Ladislav

Práce je na dobré úrovni. Autorka využívala teoretické informace nabyté v průběhu studia, které doplnila nastudováním potřebných materiálů. Výsledky dotazníkového průzkumu jsou využitelné pro praxi. Většina návrhů řešení by si zasloužila rozpracování více do detailů z hlediska možného přínosu pro praxi (alespoň na úrovni bodu 3.3.1 Veletrhy a výstavy).

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 61144