TOMÁŠKOVÁ, L. Marketingový mix hotelu Maximus Resort [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Kvalitně zpracová praktická část práce s praktickým využitím poznatků ze studia v praxi. Návrhová část je velice pěkně a přehledně zpracována. Otázky k obhajobě: - Jaký zisk by měl hotel z prodeje jednoho balíčku (např. sportovní balíček)?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 D
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu A Návrhy jsou prakticky zaměřeny s přínosem pro samotný hotel. V kapitole 4.1.1. je drobný překlep v ceně balíčku služeb (tabulaka uvádí cenu 2.699,- a v textu se dále vyskytuje částka 2.899,-).
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Analytická část uceleně informuje jak o možnostech hotelu, tak i o konkurenci. Výsledky jsou pak přehledně popsány podle přístupu SWOT.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Ing.Ondřej Bena

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 40498