KAŠPAŘÍKOVÁ, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Bakalářská práce je zaměřená na on-line marketingovou komunikaci kosmetického studia. Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření on-line marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila relevantní metody pro sběr dat. Pro analýzu dat použila vhodné statistické metody. Autorka logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována a obsahují finanční rámec, časový harmonogram, personální zajištění, analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. U faktorové analýzy (Tabulka č. 33) došlo k přehození jmen u faktoru 1 a 3. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za klíčový a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Brávek, Ludvík

Autorka se v bakalářské práci zabývá on-line marketingovou komunikací daného subjektu s cílem navrhnutí vhodnějších způsobů on-line propagace a hlavní cíl i dílčí cíle této práce byly z mého hlediska naplněny. Na základě zjištěných informací v teoretické části byly prokázány schopnosti využít tyto poznatky v analytické i návrhové části. V práci byly také využity relevantní zdroje, které obohacují přínos celého díla. Bakalářská práce je vhodně strukturovaná a celá směřuje k nastaveným cílům. V analytické části jsou dále aplikovány optimální metody ke zjištění aktuální stavu kosmetického studia L&N beauty lounge, které jsou následně zhodnoceny do srozumitelných výsledků. V návrhové části jsou uvedeny praktická doporučení, která jsou ihned aplikovatelná pro analyzované studio. Práce jako celek působí komplexním dojmem a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 133115