JANÁSOVÁ, N. Návrh komunikační strategie společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Cíl bakalářské práce bylo navrhnout komunikační strategii společnosti DEKOR, spol. s r.o. , který se autorka snažila vyřešit na několika konkrétních případech. jednotlivé případy promítnula do investic a případných zisků z těchto investic. Inovace webových stránek, změna loga firmy spolu s rozšířením marketingu na sociální sítě je reálným zviditelněním firmy a rozšířením komunikační strategie. Pro ekonomickou výrobu Braillova písma je nutná investice do nových technologií a proto je nutná analýza poptávky na trhu. Správa a předávání vnitropodnikových informacích u tak různorodé výroby je problémové, proto bych ocenil podrobnější informace o možnostech SW. Závěrem bych chtěl říct, že autorka splnila zadání bakalářské práce a nastínila některé možné řešení do budoucna.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 66222