JANÁSOVÁ, N. Návrh komunikační strategie společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Verfl, Jan

Cíl bakalářské práce bylo navrhnout komunikační strategii společnosti DEKOR, spol. s r.o. , který se autorka snažila vyřešit na několika konkrétních případech. jednotlivé případy promítnula do investic a případných zisků z těchto investic. Inovace webových stránek, změna loga firmy spolu s rozšířením marketingu na sociální sítě je reálným zviditelněním firmy a rozšířením komunikační strategie. Pro ekonomickou výrobu Braillova písma je nutná investice do nových technologií a proto je nutná analýza poptávky na trhu. Správa a předávání vnitropodnikových informacích u tak různorodé výroby je problémové, proto bych ocenil podrobnější informace o možnostech SW. Závěrem bych chtěl říct, že autorka splnila zadání bakalářské práce a nastínila některé možné řešení do budoucna.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 66222