GRADOŠ, M. Aplikace pro výuku psaní [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2023.
Student se v problematice vývoje grafomotoriky a písma velmi rychle zorientoval a navrhl aplikaci pro systém iOS, která umožňuje dětem osvojení realizace základních grafomotorických elementů a následně i samotného písma. Aplikace je intuitivní, velmi zdařilá a již nyní probíhají diskuse s psychology z Akademie věd ČR, že by se integrovala do různých výzkumných projektů. Cíle práce byly naplněny a student dosáhl excelentních výsledků. Samotný dokument práce je na vysoké úrovni. Prezentační úroveň, formální i jazyková stránka jsou velmi dobré. Student k práci přistupoval velmi proaktivně, samostatně a dostatečně pracoval s odbornou literaturou. Celkově práci hodnotím velmi kladně.
Předložená práce je prezentačně na velmi dobré úrovni, především oceňuji vlastní obrázky. Jazykově je práce taktéž na vysoké úrovni a obsahuje naprosté minimum chyb. Text práce je logicky strukturován; po úvodu do problematiky jsou v práci stanoveny cíle, které jsou následně naplněny v rámci řešení. Práce s literaturou je na dobré úrovni a všechna tvrzení jsou řádně ocitována relevantními zdroji. Navržená aplikace splňuje požadavky zadání a student při implementaci myslel i na možnosti přizpůsobení (levorukost, velikost cvičení). Student zvolil vhodné metody pro dosažení cílů (např. využití Fréchetovy vzdálenosti pro hodnocení výkonu uživatele). Kód aplikace je řádně okomentován a strukturován do samostatných souborů podle funkcí kódu.
eVSKP id 151050