SVOBODA, R. Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Řešetková, Dagmar

Závěrečná práce je zaměřena na zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu vytvarny-shop.cz. Jako metrika pro dosažení hlavního cíle jsou formulovány cíle dílčí. Z celé práce je patrné, že autor dané problematice rozumí a je zjevné, že způsob vypracování a prezentované znalosti přesahují svým rozsahem znalosti získané studiem oboru MI. Zřejmě i z tohoto důvodu je práce obsáhlejší než je u tohoto druhu závěrečných prací obvyklé. Výtku mám v praktické části k ignoraci srovnávačů a diskutabilním závěrům ohledně nákupů z mobilních zařízení (zda nemá smysl řešit responsivitu kvůli nízkým objemům prodejů z mobilních zařízení nebo jestli jsou nízké prodeje důsledkem tohoto stavu). Celá problematika je nicméně srozumitelně shrnuta v kapitole 3.10. Vyčerpávajícím způsobem jsou také vyhodnoceny jednotlivé dílčí cíle a je potvrzeno dosažení cíle hlavního. Otázky k obhajobě: 1) Jaká je hustota klíčových slov na typické produktové stránce? Považujete ji za optimální? 2) Co vy osobně považujete z pohledu SEO za klíčové?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Weirich, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 85888