PERNICOVÁ, L. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
V průběhu zpracování projevovala autorka zájem o zvolenou problematiku. V práci prokazuje schopnost využívat získané poznat jak z teorie, tak i z vlastních analýz. Práce je logicky a přehledně členěna. Provedené analýzy napomáhají identifikovat současný stav. Na základě závěrů z analýz jsou předloženy adekvátní, smysluplné a realizovatelné návrhy, u nichž autorka vyčíslila náklady a zamyslela se nad přínosy realizace pro společnost. Práci jako celek hodnotím jako prakticky využitelnou a přínosnou. Otázky k obhajobě: 1) Jakým způsobem doporučujete provést vylosování výherců soutěže na Facebooku (kap. 4.1, str. 66)? 2) Jakým způsobem doporučujete distribuovat letáčky s akční cenou (kap. 4.3)? Má případně analyzovaná autoškola domluvu s nějakou střední školou o možnostech distribuce reklamních sdělení?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Návrhy předložené v práci směřují k naplnění stanovených cílů. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka v práci využívá vhodného postupu a standardních adekvátních metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka v práci prokazuje schopnost standardně interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich vhodné závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Výstupy práce jsou prakticky využitelné, ať už v podobě výsledků analýz, tak i samotných návrhů. V případě pořádání soutěží bych doporučil jasně navrhnout přesná a podrobná pravidla (vč. jasného vyhodnocení soutěží, možnost přenositelnosti odměn, atp.). | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce vychází ze standardní osnovy, obsahuje požadované formální náležitosti, je přehledná a logicky členěná. Autorka využívá vhodné terminologie. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci je využito adekvátních informačních zdrojů, které jsou náležitě citovány. Místy autorce u zdrojů "uteklo" upřesnění (např. graf 1). |
Autorka práci zpracovala dobře a v dané problematice se orientuje. Stanovené cíle byly splněny. V práci jsou malé formální nedostatky, které ale nemají vliv na výsledky. Návrhy jsou prakticky využitelné. Určitě bych věnovala více pozornosti soutěžím na Facebooku - je potřeba dodržovat určitá pravidla, která jsou v rámci této sociální sítě nastavena. Navíc mi chybí lépe rozepsání toho, jak by měly vypadat příspěvky na Facebooku. Struktura práce je logická a provázaná. Práci doporučuji k obhajobě a navrhuji C. Otázky k obhajobě: 1) V návrzích zmiňujete, že jakmile stránka získá důvěryhodnost, tak je vhodné využít propagaci příspěvků. Jak se pozná, že je stránka důvěryhodná? Kolik by byla schopna autoškola do toho investovat? 2) Nezvažovala jste i využití jiných sociálních sítí? Např. Instagram či LinkedIn?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovené cíle byly splněny. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Postup a metody jsou vzhledem k cíli práce vhodně zvolené. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky. Ovšem v návrhové části doporučuji více rozvinout jednotlivé části. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Výsledky jsou prakticky využitelné. Návrhovou část bych doporučila lépe propracovat. Rozepsala bych více, jak by měly vypadat takové klasické příspěvky na Facebooku. Pozornost bych také věnovala pravidlům pro soutěže na této sociální síti. Zvážila bych i využití Instagramu, který je u mladých lidí čím dál tím více oblíbený. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Struktura práce je logická a provázaná. V rámci formátování mám pár připomínek. Některé grafy, co jsou označeny v práci ve mě spíše evokují obrázek. Např. Graf 1, Graf 2 apod. Naopak např. Obrázek 2 - zde bych využila označení Graf. Zdroje u obrázků/grafů/ tabulek mají poměrně velký odskok. Dále nejsou sjednoceny mezery mezi odstavci. Např. kapitola 3.1 má odstavec pod nadpisem více odskočený než v jiných kapitolách. Pod kapitolu 3.4.1 bych napsala stručně větou, na jaké online nástroje se zaměří, aby tam nebyl hned "web" - tedy napsat jednoduše uvedení podkapitoly. Obrázek 15 je příliš natlačen na text. Dále zde jsou překlepy, některé jsou bohužel viditelné, např. str. 18 - místo "hrozby", je v práci uvedeno "hrozny". Na str. 69 je zdroj uveden modře - měl by být normálním písmem. V citacích od 10. zdroje jsou větší odskoky, než u zdrojů 1-9. Poslední zdroj je odkaz modře. | |
Práce s informačními zdroji | B | Menší výhrady mám k citování u návrhové části, kdy bych zdroje doporučila více doplnit - především u Facebooku. |
eVSKP id 135199