ZAPLETALOVÁ, L. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.
Hlavním cílem práce je vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie vybraného podniku. Cíl považuji za splněný.V práci oceňuji dobře a systematicky zpracované analýzy se zřetelně formulovanými dílčími i celkovými závěry shrnutými v dobře zpracované SWOT analýze.Návrhy vhodně navazují na analytické závěry a jsou systematicky strukturované dle jednotlivých prvků marketingového mixu. Větší pozornost mohla být věnována segmentaci zákazníků a případnému přizpůsobení návrhů jednotlivým zvoleným segmentům.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práci doporučuji k obhajobě. Závěrečná práce má vysokou úroveň, autor se výborně orientuje v oboru a velmi dobře hodnotí stav a navrhuje řešení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 151487