ROSECKÁ, P. Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje schopnosti využít získané poznatky jak v analytické, tak i v následné návrhové části. Ke zpracování autorka přistupavala zodpovědným způsobem s velkým zájmem o zvolenou problematiku. V práci je využito velké množství adekvátních informačních zdrojů, je přehledně členěna a je zde využito vhodné terminologie na velmi dobré jazykové úrovni. Návrhy předložené v práci směřují k nastaveným cílům, jsou relevantní a realizovatelné. Vzhledem k aktuální situaci vnímám velice zajímavé včlenění návrhu na reklamní předměty v podobě roušek s logem. Autorka v návrzích také nezapomněla na ekonomické vyjádření. Práce jako celek působí komplexním dojmem. Její výstupy jsou prakticky aplikovatelné a pro analyzovanou společnost přínosné. Práci hodnotím pozitivně a doporučuji ji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) Je podle Vás možné prostřednictvím marketingové komunikace eliminovat snížení poklesu zájmu možných zákazníků o prohlídky/nákup realit v důsledku pandemie COVID-19?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání B Práce odpovídá rozsahu ze zadání práce. Cíle stanovené v zadání lze považovat za splběné.
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem C Teoretická část je spíše standardní. Obsahuje vhodně zvolené teoretické základy týkající se zejména problematiky marketingu, marketingové komunikace i realitního trhu.
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody C Při zpracování využívá autorka sdandardních postupů a metod. Autorka zde prokazuje schopnost vhodně využívat vstupních dat a dále s nimi pracovat.
Odborná úroveň diplomové práce B Práce je psána na velmi dobré odborné úrovni a využívá vhodné terminologie.
Přínos pro praktické i teoretické využití C V práci autorka předkládá několik adekvátních, jednoduše realizovatelných a prakticky přínosných návrhů, ktteré jsou také vhodně vyčísleny. Z pohledu teoretického využití výsledků práce lze tuto vnímat jako standardní přehled možné teorie z dané oblasti.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 B Autorka v práci využívá velkého množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou až na dorbné vyjímky vhodně citovány.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Práce využívá standardní struktury a jako celek působí příjemným a přehledným dojmem.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Hladká, Lucie

V úvodu práce autorka rozebírá teoretické poznatky, které lze využít v oblasti marketingu a dále pak základní pojmy v oblasti realitního trhu. V druhé části je detailně rozebráno fungování zkoumaného subjektu na základě analýzy interních faktorů, dále pak analýza marketingového mixu, marketingové komunikace, slept analýza a Porterův model konkurenčních sil. Dále byla provedena formulace problémů a stanovení cílů řešení, přičemž cílem diplomové práce bylo vypracovat konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingových a komunikačních nástrojů subjektu. Tyto návrhy vycházely ze zpracovaných analýz včetně dotazníkového šetření a jejich následných výsledků. Výsledky pak byly rozčleněny na komunikaci v oblasti sociálních sítí a na návrhy v rámci komunikačního mixu. Jako velmi přínosné hodnotím použití dotazníkového šetření a dobře zvolenou formulaci otázek a cenovou rozvahu pro navržená zlepšení. Cíl diplomové práce byl naplněn.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování A
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody A
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos pro praktické i teoretické využití A
Odborná jazyková úroveň A
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 123667