KORNELLY, A. Budování bezpečnostního povědomí na střední a vyšší odborné škole [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Práce řeší budování bezpečnostního povědomí v komplikovaném prostředí střední školy na praktických případech v informační infrastruktuře, ale také v navržených metodikách ISMS včetně bezpečnostních opatření. Práce tím splňuje zadané cíle a může být vodítkem k úspěšnému zvládnutí této problematiky na střední škole. Součástí práce je zabudované "Prohlášení o aplikovatelnosti" a v příloze dodaná ukázka "Politiky informační bezpečnosti". Otázky k obhajobě: 1. Jakým způsobem lze provádět centrální automatizované zálohování dat? 2. Jak byly stanoveny náklady na zmíněný e-learningový kurz?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | B | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
| Praktická využitelnost výsledků | B | ||
| Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
| Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Oceňuji především zvolený postup řešení problematiky. Díky tomu autor práce komplexně prozkoumal prostředí školy a navrhl přiměřená bezpečnostní opatření, která jsou na míru potřebám organizace.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění stanovených cílů | A | ||
| Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
| Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
| Praktická využitelnost výsledků | A | ||
| Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
| Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 95029