KORNELLY, A. Budování bezpečnostního povědomí na střední a vyšší odborné škole [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Sedlák, Petr

Práce řeší budování bezpečnostního povědomí v komplikovaném prostředí střední školy na praktických případech v informační infrastruktuře, ale také v navržených metodikách ISMS včetně bezpečnostních opatření. Práce tím splňuje zadané cíle a může být vodítkem k úspěšnému zvládnutí této problematiky na střední škole. Součástí práce je zabudované "Prohlášení o aplikovatelnosti" a v příloze dodaná ukázka "Politiky informační bezpečnosti". Otázky k obhajobě: 1. Jakým způsobem lze provádět centrální automatizované zálohování dat? 2. Jak byly stanoveny náklady na zmíněný e-learningový kurz?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Rybáková, Alena

Oceňuji především zvolený postup řešení problematiky. Díky tomu autor práce komplexně prozkoumal prostředí školy a navrhl přiměřená bezpečnostní opatření, která jsou na míru potřebám organizace.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 95029