SKANDEROVÁ, V. Analýza rychlosti cyklistů ve věkové kategorii 4 až 10 let [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2012.
Práce svým obsahem i rozsahem odpovídá požadavkům na tento typ VŠKP. Cíle práce, stanovené v zadání, byly splněny.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | Hlavní cíl práce, tj. aalýza rychlosti dětských cyklistů dané věkové kategorie byl splněn. | |
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | A | Teoretická část obsahuje informace o historii vývoje jízdních kol, jejich kontrukci, platné legislativě, upravující jejich použití, o nehodovasti cyklistů a řešení těchto nehod a v nespolední řadě i o dopravní výchově dětí. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | B | Praktická část zahrnuje rozsáhlé měření rychlosti a zpomalení dětských cyklistů včetně vyhodnocení. Vytknout lze snad jen ne zcela vhodnou metodu měření brzdného zpomalení. | |
Odborná úroveň diplomové práce | A | Po odborné úrovni práce odpovídá nárokům, kladeným na diplomové práce. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | Výsledky provedených měření jsou rozhodně přínosem pro soudně inženýrskou praxi. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | A | Práce s literaturou odpovídá požadavkům, kladeným na tento typ VŠKP. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | Po formální stránce odpovídá požadavkům na diplomové práce. |
Práce významně rozšiřuje poznatky z oblasti pohybu dětí na jízdních kolech. Splnila kladené cíle.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | A | ||
Odborná jazyková úroveň | B | ||
Úplnost vypracování | A | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | ||
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | B | ||
Obtížnost a správnost řešení | B | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | A |
eVSKP id 49096