TRNKOVÁ, K. Marketingová komunikace konkrétního produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Práce se zabývá aktuální problematikou a velice zajímavou problematikou vzdělávací činnosti. Autorka k jejímu zpracování přistupovala s obrovským zájmem a velice zodpovědným způsobem. Ve velké míře využívala konzultací i prokazovala schopnosti pracovat samostatně. Z práce je pak zřejmé, že autorka dovede kombinovat velkého množství informačních zdrojů, vč. vlastních, velice zdařilých, šetření. Z těchto zdrojů pak předkládá jasné a adekvátní závěry, které jsou dobře zpracovány v samotných návrzích. Pozitivně v práci mj. hodnotím výstupy z marketingového výzkumu, kde autorka velice krásně na obr. 33 ilustruje doporučené motivy pro marketingovou komunikaci a na obr. 34 tipy pro tvorbu propagačního videa. Samotné návrhy pak přináší zajímavý pohled na možnosti, jak lépe "zasáhnout" cílovou skupinu zájemců o daný studijní program. Za zmínku zcela jistě stojí jak popisy videokampaní, návrhů na zlepšení osobní komunikace (se zajímavým příkladem oživení Dnů otevřených dveří) i doporučení pro online marketing. Práci jako celek lze označit za prakticky využitelnou a velice přínosnou. Otázky k obhajobě: 1) Je podle Vás možné výsledky práce uplatnit i pro jiné studijní programy, nebo byste raději doporučila pro různé studijní programy udělat samostatné analýzy a následné návrhy a doporučení? 2) Co podle Vás ovlivňuje trendy v zájmu uchazečů o konkrétní studijní programy? Dá se podle Vás takovýto trend ovlivnit, nebo dokonce vytvořit nový? 3) Jaký USP (Unique Selling Proposition) je podle Vás nejdůležitějším (nejúčinnějším) pro získání nových uchazečů do studijního programu Procesní management?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Výsledky práce vč. předložených návrhů jednoznačně směřují k cílům vytyčeným v zadání diplomové práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Autorka v práci využívá adekvátních metod, které dokáže velice dobře kombinovat. Při své práci autorka mj. prokázala schopnost spolupracovat při některých analýzách s Patrikem Gálem. Bohužel při zpracování byla ještě v platnosti některá protipandemická opatření a z toho důvodu nebylo možné realizovat všechny plánované analýzy v takovém rozsahu, jak si autorka předem plánovala. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Autorka v práci jednoznačně prokazuje svoje schopnosti interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich jasné, relevantní a využitelné závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou prakticky velice dobře využitelné. Jako přínosné lze označit jak výsledky analýz, tak i samotné předložené návrhy, které jasně respektují zjištěné předpoklady a využívají také znalostí i osobních zkušeností autorky. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu. Autorka využívá vhodné terminologie a vyjadřuje se na velice dobré odborné úrovni. Práce je také na velice zdařilé estetické úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci je využito adekvátních informačních zdrojů, které jsou náležitě citovány. U ne zcela standardních zdrojů jsou drobné nejasnosti/nepřesnosti. Autorka zde prokazuje schopnost vhodně kombinovat více zdrojů. Originalitu práce autorka podložila výpisem z portálu odevzdej.cz, kde jsou shody minimální až zanedbatelné. Systém Theses.cz pak podobnost se všemi nalezenými dokumenty vykazuje 7%. Nejvyšší míra podobnosti pak je u jednoho dokumentu 4% (kvůli použité literatuře). |
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti doporučení pro změny/doplnění marketingové komunikace studijního programu Procesní management na naší fakultě. Autorka v práci jednoznačně prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované pro studijní program. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti fakulty autorkou. Připravené návrhy mohou být pro fakultu a její studijní program jednoznačně přínosem. Oceňuji i mnoho autorkou vytvořených obrázků dokreslující zjištěné informace, např. obr. 14-16, 32 či 54. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Jaká možná rizika při realizaci Vašich návrhů vnímáte? 2. Který z uvedených návrhů má podle Vás největší prioritu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. V práci byl také využit kvalitativní výzkum, který je dobře zpracovaný. Pozitivně hodnotím také analýzu současné propagace a analýzu konkurence, vše je detailní, přehledné a systematické. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a snaží se odrážet aktuální situaci. Návrhy jsou pestré a snad i pro uchazeče atraktivní. Diplomantka navrhla praktické návrhy, jen bych uvítala celkově zasazení návrhů do akademického roku, např. 2022/2023 a detailnější vymezení přínosů návrhů. Také chybí vymezení rizik realizace návrhů. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Jen místy jsou nějaké menší nedostatky, jako např. chyba v zarovnání textu, str. 18 -19, str. 27 či 75 jiné velikost řádkování a překlep v nadpisu 2.7 na odbor :-). | |
Práce s informačními zdroji | A | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
eVSKP id 143032