BAROUŠ, V. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Předložená práce se zaměřuje na problematiku zjišťování spokojenosti zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec. V diplomové práci není explicitně uvedený cíl, implicitně je zřejmé, že autor směřuje k analýze spokojenosti zákazníků s vybraným (v práci blíže nedefinovaným produktem). Mezi teoretickou a praktickou částí je viditelný rozdíl v tom, že řada teoretických koncepcí, zmíněných v úvodu, není v dalším postupu práce podrobněji rozpracována. Práce také trpí řadou gramatických chyb či neobratných formulací. Postup řešení je logický, autor interpretuje výsledky terénního šetření a vyvozuje z něj řadu závěrů/doporučení. Tato doporučení směřují do několika oblastí (větší začlenění dealerských společností do analýzy spokojenosti zákazníků, zlepšování logistických procesů,
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | Nepříliš jasná struktura práce, mnoho gramatických chyb v textu. | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | C | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | Uvedena řada teoretických koncepcí, ty ale nejsou v dalším postupu práce dále rozpracovány. | |
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 18745