MAJEROVÁ, O. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
V bakalářské práci absolventka prokázala detailní znalost problematiky marketigového mixu v teorii, dokonalou znalost prostředí, ve kterém byl prováděn marketingový výzkum, a stejně tak podniku, kde bude navržený marketingový mix aplikován. V návrhové části oceňuji doporučení, která mohou být rozpracována v dalších subprojektech a zvýší tak atraktivitu služeb cukrárny (např. marketingové aktivity při zavedení rozvozu produktů zákazníkům). Analyzovanému podniku doporučuji zaměřit se na navržené marketingové aktivity a jejich implementaci do systému řízení. Z mého pohledu je reálné dosáhnout definovanému výstupu – zvýšení tržeb Cukrárny u Bílků o 15 % v časovém horizontu tří let. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 62992