ZUBÁL, V. Modely soustav EDU-mod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.
Předložená bakalářská práce řeší návrh a realizaci výukových modelů procesů EDU-mod s následnou demonstrací funkčnosti řízení pomocí PLC. Veškerý hardware je založen na populární architektuře mikrořadičů AVR, konkrétně řady ATmega8. Jednotlivé komponenty modelů EDU-mod jsou v práci přehledně zpracovány, především po hardwarové stránce. Kvalitu práce zbytečně snižuje nedůsledná korektura textu, ne zcela jasné formulace a dokonce i hrubé chyby. V práci je minimum psaného textu a většina práce je tvořena schématy a výpisy zdrojového kódu. Ocenit lze především samostatnost studenta při řešení práce a prokázání schopnosti studenta pro tvůrčí činnost. Cíle práce byly splněny a zadané téma lze tedy považovat za splněné v požadovaném rozsahu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | C | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | C | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | E | ||
Práce s literaturou včetně citací | C | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | B |
Práce měla za cíl navrhnout a realizovat modely soustav EDU-mod, podobné jako jsou v laboratoři, a navrhnou k nim vzorové zadání. Jedná se o středně náročné téma vyžadující hlavně praktickou realizaci elektronické, ale i programovací části. Práce je doplněna značnou řadou obrázků, které mají sice důležitý informativní charakter, ale mnohdy však převyšují textovou část. V práci se autor dopustil mnohých pravopisných a gramatických chyb. Hlavním cílem bylo navrhnout a realizovat modely soustav, což lze považovat za splněné v požadovaném rozsahu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 33992