JUNEK, D. Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Zich, Robert

Autor řeší aktuální a náročné téma. Aplikuje standardní přístupy. Prokázal schopnost řešit konkrétní problém s využitím obecných přístupů. Otázky: Jaká je komunikační strategie konkurentů? Jakým způsobem podložíte tvrzení, že Vaše návrhy povedou k prezentovanému "zajištění zvýšení tržeb" - viz např str. 114? Jaký teoretický koncept by bylo možné využít k vymezení vztahu centra, jednotlivých firem a konečných zákazníků? Na několika místech hovoříte o rozvoji značky. Jaké přístupy je možno volit k rozvoji značky obchodního centra?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Práce vychází ze standardních přístupů. Teoretická východiska jsou založena na obecných přístupech. Větší prostor měl být věnován přístupům specifickým pro zvolenou firmu a téma.
Splnění stanovených cílů C Cíle práce byly naplněny na odpovídající úrovni s problémem jisté obecnosti některých částí.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Analýza obecného okolí je postavena na obecně platných faktorech. Chybí zmapování faktorů specificky významných pro danou firmu. Konkurenční srovnání by bylo vhodné doplnit přehledným souhrnem a vymezením typologie konkurentů. Z hlediska produktu není zcela optimálně vysvětlen vztah obchodního centra, firem v něm operujících a zákazníků. V analýze se prolíná několik potenciálních pohledů na tuto problematiku. Analýza jako celek je poměrně rozsáhlá a obsahuje množství údajů. Sumarizace ve formě SWOT analýzy je poněkud popisného charakteru s relativně malým důrazem na řešenou oblast komunikace.
Praktická využitelnost výsledků E Návrhy obsahuji řadu možných doporučení, která mají značný potenciál. Některé části by ovšem bylo vhodné rozpracovat. Příkladem může být vymezení segmetů Autor používá věk jako v zásadě jediné kritérium. Sortiment představuje spíše segmenty trhu než zákazníků. Komunikační strategie by měla být řešena v poněkud širším kontextu než v horizontu jednoho roku, na který se autor zaměřuje.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Struktura práce je jasná bez závažnějších nedostatků.
Práce s informačními zdroji B Práce se zdroji je na odpovídající úrovni.
Navrhovaná známka
C

eVSKP id 69989