JINDROVÁ, M. Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Jde o netradičně pojatou srovnávací studii úrovně poskytovaných služeb, založenou především na dotazování klientů bankovních domů. Na základě provedených analýz autorka formuluje doporučení, směřující ke zvýšení úrovně služeb.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání A Práce je
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Teoretické poznatky jsou vhodně vybrané a uspořádané.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Analýza vychází jak z prostudovaných publikovaných údajů, tak z vlastního dotazníkového šetření, provedeného na vzorku klientů bank v ČR a v UK.
Odborná úroveň navrhované části B Návrhy jsou směřovány do dvou oblastí, jednak bankám, jednak jejich klientům. Jejich formulace vychází z provedených analýz a postihují
Přínos a praktické využití návrhu B Přínosy jsou patrné ve dvou oblastech: jednak pro banky, jednak pro jejich klienty. Praktické prosazení některých opatření je vázáno na splnění řady podmínek, zejména v přístupu bankovních manažerů ke klientům a k poskytovaným službám (často z pozice vrcholového managementu).
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autorka pracovala samostatně, iniciativně, pozitivně reagovala na připomínky v průběhu tvorby své bakalářské práce.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B Vhodný výběr literatury, nedůsledné citování.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C Analytická část je zcela dominantní, návrhová část je svým rozsahem poměrně omezená.
Navrhovaná známka
A

Otázky

Posudek oponenta

Bonner, Nadia

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 11245