ŠTĚPÁNKOVÁ, B. Marketingový mix [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu společnosti Punčového Baru v Brně. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované pro vybrané nástroje rozšířeného marketingového mixu, které mohou být využitelné v baru a jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z dobré znalosti společnosti autorkou. Připravené návrhy mohou být podle dostupných informací pro společnost přínosem. Studentka pracovala samostatně a se zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Na str. 82 uvádíte, že by bylo případně nutné "vyrobit nové cedule s nabídkou a taktéž nakoupit suroviny, které se do teď nepoužívaly..." - dokážete vyčíslit tyto případné náklady? 2. Na konci Závěru práce uvádíte, že zaměstnankyně společnosti Vás utvrdila v přínosech Vašich návrhů pro podnik. Co konkrétně vnímá jako pro podnik nejpřínosnější?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Stanovený cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. V práci byl také využit mystery shopping. Jednotlivé analýzy mohly být v práci průběžně vyhodnoceny pro lepší identifikaci pro závěrečné shrnutí analytické části. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Studentka se snažila zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů a nástřelu možných rizik realizace návrhů, které mohly být detailněji zpracovány. Také zpracování očekávaných přínosů, včetně finančních, mohlo být konkrétnější. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce je na standardní úrovni, ale jsou zde místy překlepy a některé formulace mohly být na lepší úrovni, např. str, 82 "firma si přijde na pěkný zisk"/"Dále kelímky."/"Rozhodně by nebylo od věci..". Práci je vhodné nepsát v 1. osobě jednotného čísla. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. Práce byla ověřena systémem Theses.cz. |
V bakalářské práci je splněný zadaný cíl v plném rozsahu. Na základě teoretických poznatků v teoretické části autorka systematicky analyzovala vybraný podnik v praxi. V práci je použita relevantní literatura a schopnost pracovat s empirickými daty. Autorka dodržuje citační normu a svou práci řádně rozlišuje od převzatých zdrojů. Formální úprava je dostatečná, ale v práci se vyskytují překlepy. V praktické části se autorka zabývá novými poznatky, kde zvolený podnik poměrně podrobně analyzuje z hlediska marketingového mixu. Pro daný podnik představuje ucelený soubor informací k dalšímu využití. Analýzu lze využit alespoň k částečnému odstranění slabých stránek. Bakalářskou práci na základě výše zmíněného hodnocení doporučuji k obhajobě a navrhuji známku B.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 141021