TOMEČKOVÁ, M. Návrh a ekonomické zhodnocení marketingového plánu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Tato práce studentky Michaely Tomečkové dle mého názoru splňuje požadavky na bakalářskou práci. Výběr tématu shledávám dobrým, protože mohla do práce zanést veškeré své zkušenosti s prodejem a chodem firmy. Práce je tak čtivější a lépe k pochopení. Sbírání podkladů nám celkově pomohlo pochopit chování našich zákazníků a přispělo k dalšímu rozvoji firmy. Práce je rozdělena na tři části. V první nás studentka seznamuje s marketingem obecně. V analytické části podrobně rozebírá internetové podnikání, které je doplněno o informace v tabulkách. V závěrečné část se mi líbí grafické návrhy, které by měly vést k lepší propagaci firmy. Těmito návrhy jsme se inspirovali a některé již i realizovali. Práci hodnotím jako velmi dobrou a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 71407