TOMEČKOVÁ, M. Návrh a ekonomické zhodnocení marketingového plánu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Šmýdová, Martina

Tato práce studentky Michaely Tomečkové dle mého názoru splňuje požadavky na bakalářskou práci. Výběr tématu shledávám dobrým, protože mohla do práce zanést veškeré své zkušenosti s prodejem a chodem firmy. Práce je tak čtivější a lépe k pochopení. Sbírání podkladů nám celkově pomohlo pochopit chování našich zákazníků a přispělo k dalšímu rozvoji firmy. Práce je rozdělena na tři části. V první nás studentka seznamuje s marketingem obecně. V analytické části podrobně rozebírá internetové podnikání, které je doplněno o informace v tabulkách. V závěrečné část se mi líbí grafické návrhy, které by měly vést k lepší propagaci firmy. Těmito návrhy jsme se inspirovali a některé již i realizovali. Práci hodnotím jako velmi dobrou a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 71407