KOCOUREK, T. CO S TÍM? Rekonverze průmyslového areálu, Brno - Obřany [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. 2011.
• Koncept vychází z pečlivé analýzy prostorových situací a vztahů jednotlivých elementů území, na které adekvátně reaguje. • Dispoziční řešení objektu školy je založeno na maximální snaze přiznat stavební strukturu otevřeností hal funkčně dělených většinou jen mobilními prostorovými prvky regálů. Dispoziční řešení nových i rekonstruovaných domů dokresluje názor na způsob využití území a prokazuje dobrou znalost potřeb jednotlivých funkcí do nich vkládaných. • Navržené prostředky tepelně energetické sanace jsou danému stavu přiměřené • Grafická prezentace projektu je na profesionální úrovni. Otázky a náměty k obhajobě: • Jak je možné v rekonstruovaném objektu zajistit akustickou pohodu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Přístup studenta ke zpracování | A | Nesporně talentovaný student pracoval samostatně s přemýšlivým zaujetím a plnou zodpovědností |
Mimořádně kvalitní práce, bez výhrad. Promyšlená a racionální urbanistická koncepce s kvalitním prostorovým řešením mezi jednotlivými objekty a s jejich účelným využitím. Rozsáhlé parkoviště pod plochou dvora s výtahem pro auta je vysoký standart v tomto místě, pravděpodobně nepřiměřený. Altán uzavírající prostor dvora k řece má v této koncepci svoje místo. Objekt školy je řešen citlivě a přehledně. Rozdílně úrovně obou vstupů obohacují vstupní podlaží. Pozitivně hodnotím volné prostorové uspořádání atelierů ve 2. – 3.NP, které dává možnost variabilního využití ( velké konference – práce ve skupinách, kontakt s učiteli). Projekt je celkově vyrovnaný, zpracovaný s nadhledem bez slabých míst. Formálně mimořádné.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Urbanistické řešení | A | ||
Architektonické řešení | A | ||
Provozní řešení | A | ||
Technicko konstrukční řešení | A | ||
Formální úroveň | A |
eVSKP id 38581