KOCHANOVÁ, V. Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Otázky k obhajobě: - Který z navrhovaných nových produktů a jakou navrhovanou část marketingové komunikace považujete za klíčové? (Proč) - Jak se podle Vás dá bojovat proti prodeji "nepravých značkových výrobků"? - Na jakých dalších trzích vidíte pro firmu příležitost?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | E | ||
Přínos a praktické využití návrhu | E | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | D | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | E | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | D | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | D | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | C |
eVSKP id 40699