KOCHANOVÁ, V. Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Otázky k obhajobě: - Který z navrhovaných nových produktů a jakou navrhovanou část marketingové komunikace považujete za klíčové? (Proč) - Jak se podle Vás dá bojovat proti prodeji "nepravých značkových výrobků"? - Na jakých dalších trzích vidíte pro firmu příležitost?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části E
Přínos a praktické využití návrhu E
Iniciativa a samostatnost při zpracování D
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 E
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání D
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) D
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Navrhovaná známka
E

Posudek oponenta

Husárová, Lucia

Navrhovaná známka
C

eVSKP id 40699