ELIÁŠOVÁ, D. Návrh úprav a doplnění komunikačního mixu konkrétního hotelu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
V průběhu zpracování projevovala autorka velký zájem o zvolenou problematiku. Práce je logicky a přehledně členěna. Autorka zde prokazuje schopnosti využít získané poznatky v analytické i návrhové části. Pozitivně hodnotím včlenění přehledného benchmarkingu vybraných hotelů. Pro větší dokonalost zde mohlo být také podrobnější porovnání konkrétních marketingově komunikačních nástrojů jednotlivých konkurentů. Návrhy jsou relevantní a plně respektují výsledky analýz i směřování k vytyčenému cíli. Práce jako celek je pro analyzovaný hotel přínosnou jak z pohledu výsledků analýz tak i pro realizovatelnost přínosných návrhů. Otázky k obhajobě: 1) Který z předložených návrhů je podle Vás nejdůležitějším pro využití pro získání zákazníků v době po ukončení opatření v důsledku koronavirové pandemie? 2) Jaké marketingově komunikační nástroje by podle Vás bylo dobré mít "předpřipravené" pro případy dalších možných opatření v důsledku možných pandemií?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Předložené návrhy směřují směrem k naplnění cílů stanovených v zadání práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka v práci využívá standardního postupu řešení a adekvátních metod. Práci by bylo zajímavé doplnit např. o mystery calling. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Výsledky práce jsou jak pro analyzovaný subjekt využitelné jak v podobě analýz a jejich výsledků, tak i v použitelnosti adekvátních návrhů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je logicky členěna a obsahuje potřebné formální náležitosti. Terminologie využitá v práci je vhodně a správně využita. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci je využito množství adekvátních zdrojů informací, které jsou náležitě citovány. |
Práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu konkrétního hotelu. Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření marketingového mixu jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení mají konkrétně definovaný časový rámec, finanční náklady i personální zajištění, což zajistí snazší implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na požadované úrovni. Otázka k obhajobě: Jaká rizika mohou být spojena s implementací navrhovaných opatření?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 127529