PAVLÍK, M. Statistická analýza chování uživatelů sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Autor se v práci zabývá problematikou chování uživatelů sociálních sití, resp. v dnešní době nejčastěji využívané sociální sítě Facebook. Autor se zaměřil na zjištění, zda existují závislosti mezi chováním uživatelů a zobrazovanou reklamou, jak uživatelé reagují na reklamu a marketingové aktivity. V neposlední řadě zjišťuje vztah mezi údaji, které o sobě uživatelé uvádějí a relevantností předkládané reklamy. Práce je přehledně zpracována,vhodně využívá statistický aparát a obsahuje zajímavá zjištění. Z tohoto důvodu doporučuji práci k závěrečné obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 74127