VOKOUNOVÁ, T. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Studentka pravidelně konzultovala problematiku závěrečné práce. Přistupovala pečlivě k řešení a naplnění cílů bakalářské práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Študentka preukázala schopnosť spracovať problematiku ako po teoretickej stránke (na základe štúdia dostatočného a vhodného množstva zdrojov), tak aj po stránke aplikačnej. Zvolila vhodný spôsob prieskumu, zostavila dotazník, realizovala samotný zber údajov v teréne, na analýzu použila štatistické metódy. Na základe výsledkov prieskumu, vlastného pozorovania v prevádzke a situačnej analýzy formulovala viaceré odporúčania, ktoré sú realizovateľné a mohli by prispieť k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73960