VOKOUNOVÁ, T. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Studentka pravidelně konzultovala problematiku závěrečné práce. Přistupovala pečlivě k řešení a naplnění cílů bakalářské práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Korčoková,, Marína

Študentka preukázala schopnosť spracovať problematiku ako po teoretickej stránke (na základe štúdia dostatočného a vhodného množstva zdrojov), tak aj po stránke aplikačnej. Zvolila vhodný spôsob prieskumu, zostavila dotazník, realizovala samotný zber údajov v teréne, na analýzu použila štatistické metódy. Na základe výsledkov prieskumu, vlastného pozorovania v prevádzke a situačnej analýzy formulovala viaceré odporúčania, ktoré sú realizovateľné a mohli by prispieť k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73960