JAKUBÍK, J. Marketingová služba pro systémy na řízení vztahů se zákazníky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2015.
S prací pana Bc. Juraje Jakubíka jsem byl spokojen, cíle práce byly splněny. Jediné, co mohu vytknout je celkově kratší textová část. Práci i přes to hodnotím výborně známkou A/94 bodů.
Student Jakubík ve své práci prokázal znalost zadané problematiky a realizoval systém dle zadání. Po formální stránce je diplomová práce, až na špatný způsob citování, na dobré úrovni. Práce je však psaná populárně naučným způsobem, přičemž teoretický obsah je cílen pro naprosté laiky. Jde tak o soubor technicky povrchních informací, detailněji popsaných např. na Wikipedii. Ke splnění zadní mám výhrady, protože dle mého názoru nedošlo k analýze možných způsobů řešení. Třetí kapitola a její podkapitoly vždy popisují pouze jedno (vybrané) řešení, což není analýza. Bez zdůvodnění se tak např. objevuje formulace: „Pre potreby tejto diplomovej práce je najzaujímavejší a najvhodnejší PTR záznam.“ Interpretace dosažených výsledků by mohla být více detailní. Přestože zadané téma nepokládám příliš vědecké a odbornost práce je spíše nízká, student ve větší míře splnil zadání práce. Odevzdaný program hodnotím i po grafické stránce jako zdařilý.
eVSKP id 86039