VIDLIČKA, V. Marketingový výzkum [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření vycházející z marketingového výzkumu. Autor použil vhodné metody marketingového výzkumu pro sběr a analýzu dat. Autor velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Návrhová část obsahuje finanční rámec, stručný časový harmonogram a analýzu rizik, což umožňuje dobrou implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni. Citační norma je dodržena. Některé tabulky jsou hůře čitelné. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za klíčový?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou propagační kampaň s využitím metod marketingového výzkumu. Cíl považuji za splněný s drobnými připomínkami. Analýzy jsou strukturovány dobře, byť některé pasáže jsou zbytečně popisné a vytrácí se důležitá část identifikace příležitostí a hrozeb, respektive silných a slabých stránek. Nelogický působí vyčlenění průzkumu do samostatné kapitoly nazvané Praktická část. Předchozí analýzy jsou přece taky součástí praktické části práce. Vyšší přehlednosti a praktické využitelnosti analýz by pomohlo přehledné shrnutí každé dílčí analýzy, např. formou tabulky. V současné podobě u některých faktorů uvedených ve SWOT analýze není zřejmé z čeho plynou a zda jsou správně zařazeny - např. nedostatečný přísun klientů je formulován jako externí faktor, ale je zařazen mezi interní. Z čeho to plyne? Návrhy jsou strukturovány přehledně a tvoří základní realizační plán pro přípravu a provedení kampaně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 125723