BILÍKOVÁ, E. Marketingový plán pro BT SERVIS [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji dobře zpracované analýzy podpořené dotazníkovým šetřením mezi potenciálními zákazníky zaměřeným na rozhodovací procesy. Zdařilý je rovněž přehled konkurence. Představené návrhy pak především směřují do zajištění celkové systematizace a zefektivnění marketingových procesů ve firmě. Otázka k obhajobě: Který z představených návrhů považujete pro rozšíření regionální působnosti společnosti za klíčový a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Houdek, Jan

Předložená diplomová práce, dle mého názoru, odpovídá skutečnosti a možnostem společnosti. Především oceňuji zpracování rozpočtu, akčního plánu a dotazníkového šetření. Drobné nedostatky pak shledávám v analýze konkurence (není mi úplně jasné, co bylo parametrem porovnávání) a v tabulce č.2, kde je uveden jako nepříznivý faktor online kurzy a nové způsoby školení (to považuji spíše za příležitost).

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 73396