CHARVÁTOVÁ, P. Měření spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. užitím Maple [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Autorka práce se ujala ne zcela snadného úkolu. Řešila problematiku mladé, byť atraktivní, organizace na našem trhu. Šlo jí o opravdu důvodný výzkum, a tedy ve výsledku o co nejvíce korektní formulaci odpovědných a životaschopných doporučení pro management. Chci zmínit dvě skutečnosti. 1. Autorka se velmi uvážlivě věnovala nejen vyhodnocení svého šetření a interpretaci zjištění, avšak především, a to podtrhuji, velmi mnoho energie vložila přípravné fázi výzkumu, kdy primárně analyzovala a hodnotila vstupující souvislosti kvalitativního i kvantitativního charakteru. A to rozbory řady písemných zdrojů organizace, vlastními technikami a analýzami, a zejména detailními opakovanými konzultacemi s pracovníky organizace. Přitom v praktické rovině svého počínání reflektovala celou řadu teoretických východisek. To vše nebylo zcela jednoduché zejména z důvodu zmíněné krátkodobé působnosti pivovaru Chotěboř na trhu. 2. K vyhodnocení autorka využila pokročilý matematický software počítačový systém Maple. Jeho obslužnost od začátku k realizaci svých cílů zvládla zcela samostatně. Tyto dva atributy jejího přístupu k práci (odpovědná podrobná primární příprava výzkumu a samostatné zvládnutí pokročilého software) považuji za velmi podstatné pro reálné uplatnění autorky v budoucí praxi a za přínos ke zvýšení kvality této práce. Prosím o zodpovězení otázek: 1. Proč jste se rozhodla pro nasazení systému Maple, když jste jeho zvládnutí musela věnovat čas navíc? 2. Co Vám dělalo největší problém při monitoringu pivovaru Chotěboř pro zpracování Vaši práce?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 49551