ZUBEK, J. Dohledové centrum v IT prostředí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Velmi dobře zpracovaná práce, přesahující rozsah BP. Otázka: jaké jsou kritické faktory úspěchu implementace dohledového centra?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Kapitola 3.6 věnující se SLA, je z mého pohledu velice stručná, přitom SLA tvoří stěžejní část problematiky dohledového centra. Očekával bych, alespoň informaci o kategoriích SLA (D-dostupnost, R-reakční doba, A-administrace,T-termín, čas poskytnutí služby). V kapitole 6. postrádám v kalkulaci započítané režijní náklady, které obecně představují nezanedbatelnou položku. V práci není použita žádná i byť elektronická zahraniční publikace či článek věnující se problematice dohledových center.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 64542